woensdag 11 september 2013

Zeepketting, kussen én tasje

Ben er even uit geweest maar dat betekent natuurlijk niet dat mijn werk stil gelegen heeft! Heb een zeepketting gemaakt met een kant en klaar pakketje van de Zeepkist. Dit is leuk om te doen en lekker snel klaar! De stof van het kussen is van Bonjour. Ik was op slag verliefd van deze mooie stof (het heeft wel een half jaar in de kast gelegen maar het is nu eindelijk zover) en ik maakte er een kussen van. Door middel van 2 kanten strikjes kan het hoesje dicht.

       

En dan het tasje! Het is een heel gepuzzel geweest want het patroon was Engels. Dit heeft tante Izzy voor mij vertaald. Patroon komt van TangledHappy. En mijn nichtje was er heel blij mee! Leuk dat je met een klein dingetje iemand zo blij kunt maken!

Nou, jullie zien mij snel weer!
Lieve groetjes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten